FAQ

Czy mogę zamówić materiał z transportem do domu?

Oczywiście że tak! Większość realizowanych przez nas zamówień, to zamówienia z dodatkową usługą transportu. Transport zlecany jest bezpośrednio do Ciebie (bez przeładunków) i jest realizowany przez zewnętrzne firmy spedycyjne. W związku z tym, że firmy spedycyjne przeważnie nie świadczą usług rozładunku, będziesz musiał zorganizować rozładunek we własnym zakresie.

Jakie są koszty transportu?

Jeśli chcesz dowiedzeić się jakie są koszty transportu prosimy o wysłanie zapytania na wyceny|global-biznes.pl| rel="noreferrer"|wyceny|global-biznes.pl, oprócz informacji o ilości zamawianych produktów prosimy o podaniu kodu pocztowego i nazwy miejscowości do której miałbym dojechać towar.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak! Zapraszamy do naszego magazynu w Koczargach Nowych - ul. Warszawska 415, 05-082 Stare Babice.

Co, jeśli nie mogę odebrać osobiście zamówionego towaru?

Zamówiony towar może odebrać z naszego magazynu dowolna osoba, którą wskaże kupujący. Do sprzedawcy, obsługującego zamówienie, wystarczy wysłać e-mail z adresu, z którego dokonywano zamówienia, podając w jego treści imię i nazwisko odbiorcy oraz numer rejestracyjny samochodu, którym przyjedzie. W przypadku odbioru dokonywanego przez firmę logistyczną wystarczy podać dane kierowcy i numer rejestracyjny samochodu.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak.

Dlaczego ceny tych samych produktów oferowanych w internecie są tak bardzo zróżnicowane?

Znaczące różnice w cenach tego samego produktu wynikają najczęściej z podania innych wymiarów sprzedawanego towaru (np. wysokości i/lub szerokości i/lub długości desek tarasowych/elewacyjnych), określenia innej jednostki obmiarowej sprzedawanego towaru (cena towaru podana w jednym miejscu może być np. ceną za metr kwadratowy, a cena towaru podana w innym miejscu, ceną za metr sześcienny lub metr bieżący), a także z innej klasy (jakości) sprzedawanego towaru (np. klasa C vs klasa AB lub premium). Żeby móc prawidłowo porównać ceny, powinieneś przede wszystkim upewnić się, że wszystkie wymiary (długość. szerokość, wysokość) oraz parametry (klasa itp.) danego towaru są identyczne. W przypadku wystąpienia istotnych różnic w cenie towaru o takich samych wymiarach i parametrach, przed dokonaniem zakupu upewnij się, że oferowany w dużo niższej cenie towar jest faktycznie tym, który chcesz kupić (znane są przypadki sprzedawania przez nieuczciwych sprzedawców np. drewna egzotycznego Keruing zamiast drewna egzotycznego Bangkirai lub desek z Modrzewia Europejskiego zamiast desek z Modrzewia Syberyjskiego). Jeśli nie masz wystarczającej wiedzy umożliwiającej ocenienie gatunku i/lub pochodzenia drewna lub po prostu chcesz zmniejszyć ryzyko zakupienia gorszej jakości produktu, skorzystaj z oferty bezpośredniego importera drewna (np. Global Biznes), który w razie jakichkolwiek wątpliwości bez żadnego problemu przedstawi Ci dokumenty potwierdzające nabycie gatunku drewna, który zamierzasz kupić.

Czy mogę dokonać płatności przy odbiorze towaru w przypadku zakupu z usługą transportu?

Ze względu na charakterystykę ładunków (duża waga i niestandardowe długości - najdłuższe deski mają długość do 6 m.) korzystamy z giełdy transportowej, gdzie wysyłki organizowane są przeważnie jako doładunki przez zewnętrzne firmy spedycyjne co powoduje, że nie mamy niestety możliwości wysłania towarów za pobraniem.

Czy mogę otrzymać próbki produktów?

Oczywiście, że tak! Wystarczy, że napiszesz do naszego działu handlowego jakimi próbkami jesteś zainteresowany. Za 3 próbki produktu o długości 30 cm wraz z wysyłką (w dowolne miejsce w Polsce) zapłacisz jedynie 40 PLN. Próbki towaru możemy wysłać do Ciebie za pobraniem.

Czy mogę zamówić usługę montażu?

Aktualnie nie ma niestety takiej możliwości. Jesteśmy bezpośrednim importerem drewna, a w naszych działaniach skupiamy się na utrzymaniu maksymalnej dostępności oferowanych przez nas produktów oraz zachowaniu ich najwyższej jakości.

Jakie informacje muszę dostarczyć, żeby otrzymać wycenę realizacji?

Do przygotowania pełnej wyceny będziemy potrzebowali:

  1. informację o rodzaju wybranego drewna,
  2. dokładne wymiary tarasu (najlepiej, jeśli wymiary będą nałożone na rysunek),
  3. informację o rodzaju podłoża i sposobie wykończenia tarasu,
  4. zdjęcie poglądowe miejsca, w którym ma powstać planowana realizacja (opcjonalnie).

Im więcej informacji zostanie przekazanych do naszych handlowców, tym szybciej będziemy w stanie przygotować wycenę i tym będzie ona dokładniejsza.

Ile kosztuje wycena?

Wszystkie wyceny przygotowywane są przez nasz dział handlowy bezpłatnie.

Czy jest możliwość docięcia desek na konkretną długość?

Standardowo sprzedajemy deski w pełnych długościach, jednak jeśli jesteś zainteresowany docięciem desek na określoną długość, to za dopłatą możemy wykonać dla Ciebie taką usługę. Pamiętaj jednak, że jeśli skorzystasz z usługi przycinania desek, stracisz prawo do ich zwrotu!.

Jaka jest dokładność cięcia desek?

Dokładność cięcia to 5 mm.

W ciągu ilu dni mogę zwrócić materiał kupiony w Global Biznes?

Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego zakupu lub po prostu się rozmyśliłeś, to zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, masz prawo do zwrotu materiału w nienaruszonym stanie w ciągu 14 dni od daty zakupu. Prawo to jednak dotyczy wyłącznie zakupów dokonywanych przez osoby prywatne, które realizowali swoje zamówienie na odległość. Zakupy realizowane osobiście w siedzibie Global Biznes nie podlegają zwrotowi.

Czy zwrot zakupionych materiałów wiąże się dla mnie z jakimś kosztem?

W przypadku zwrotu materiału zamówionego na odległość ponosisz koszty transportu za zwrot towaru.

W jakim czasie realizowane jest zamówienie?

Większość zamówień realizowana jest przez nas w ciągu 2 dni roboczych licząc od daty zaksięgowania środków na naszym koncie, jednak w okresie od marca do lipca (w związku z dużą liczbą zamówień) czas realizacji może wydłużyć się do 5 dni roboczych. Termin realizacji zamówienia możesz również ustalić indywidualnie z działem handlowym.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Zgłoszenie reklamacji na zakupiony towar jest możliwe przez wypełnienie formularz dostępnego pod linkiem oraz przez wysłanie wiadomości mailowej na adres wyceny|global-biznes.pl| |wyceny|global-biznes.pl zawierąjącgo poniższe dane:

  1. nazwę i adres klienta;
  2. przedmiot reklamacji z uzasadnieniem przyczyn jej wniesienia;
  3. ilość reklamowanego towaru;
  4. datę wystąpienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji;
  5. treść żądania Klienta w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji;
  6. datę sporządzenia reklamacji;
  7. szczegółowe zdjęcia wszystkich zgłaszanych wad;
  8. numer dokumentu sprzedaży (paragon, faktura);
  9. uwagi (tutaj możesz podać dodatkowe informacje lub wkleić link do chmury z umieszczonymi zdjęciami).

W związku z zachowaniem należytej staranności w odpowiedzi na reklamacje zastrzegamy sobie prawo do zadania dodatkowych pytań lub żądania uzupełniania dokumentacji.
Bieg reklamacji rozpoczyna się od momentu otrzymania kompletu informacji niezbędnej do jej rozpatrzenia.

Czy otrzymam gwarancję na drewno?

Nie. Drewno jest materiałem naturalnym, który podczas użytkowania oddziaływuje na zmienne warunki otoczenia. Pęknięcia, zmiany wymiarów (łódkowanie, paczenie itp.) oraz zmiana koloru (patynowanie) to naturalne procesy nie podlegające reklamacjom. Pamiętaj, że montaż zakupionego towaru oznacza akceptację jego stanu jakościowego.

Czy udzielamy gwarancji na produkty z kompozytu?

Tak. Szczegółowe warunki gwarancji na deski kompozytowe znajdziesz w karcie gwarancyjnej tego produktu (link).

Co jeśli nie będę zadowolony z jakości zakupionego towaru lub otrzymam towar uszkodzony?

Po otrzymaniu zamówionego u nas towaru, powinieneś (w obecności kuriera) rozpakować i obejrzeć dostarczony towar, a w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości (np. jeśli towar dotrze do Ciebie uszkodzony), spisać właściwy protokół i niezwłocznie nas o tym poinformować. Jeśli będziesz miał jakiekolwiek zastrzeżenia w temacie jakości zakupionego towaru, powinieneś od razu zgłosić reklamację (formularz reklamacji możesz pobrać stąd: link).

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć drogą mailową (wysyłając wiadomość na adres wyceny|global-biznes.pl| |wyceny|global-biznes.pl) lub poprzez formularz znajdujący się na podstronie Kontakt. Nie przyjmujemy zamówień składanych drogą telefoniczną!